lørdag den 2. april 2011

Pay day means...


...shopping! Så det gjorde jeg. En tur i Companys for at benytte mig af en bonuscheck, og en halv time senere kom der to meget fine og klassiske stykker tøj med hjem fra By Malene Birger. 
En stribet kjole, der er den lange version af den bluse jeg købte her samt en klassisk grå v-hals sweater i oversize størrelsen strikket i lækkert tynd uld. Jeg har nemlig taget den beslutning at jeg vil gøre min garderobe mere klassisk og fleksibel end trendbaseret, og så hellere give lidt mere for tingene og så få det bedre. Det betyder selvfølgelig også mindre shopping, men det er ok, for jeg er mere glad for de lækre ting end for alt det billige. 
Og det er altså ikke fordi jeg ikke vil købe billige ting, nej nej da for se bare på det sidste der også kom med hjem: rimelig blingagtige øreringe fra Glitter. Totalt plastik, men så fantastiske at jeg ikke kunne lade være. Og så kostede de ingenting. 

...shopping. So that´s what I did. Two classic buys: a stribed dress and a classic v-neck sweater from By Malene Birger plus some cheap as chips earrings from Glitter.

2 kommentarer:

  1. Lækre sager. Jeg skulle ønske jeg var bedre til at falde for de lidt billigere ting, men når jeg besøker en butik og der er én ting jeg kan lide, garanterer jeg at det er en den dyreste:-)

    SvarSlet
  2. Jeg synes BMB er et leje hvor jeg godt kan være med, og vil være med, men jeg kender det selv godt. Er alt for god til at spotte det dyreste, og så er der bare det eneste der dur.

    SvarSlet