onsdag den 13. april 2011

I´m all about lists!


Som bloggens navn antyder, er jeg all about the lists. Ønskelister! 
Jeg arbejder primært med 3 forskellige: den realistiske der indeholder ting, som jeg satser på kommer med hjem indenfor den nærmeste fremtid, den fremtidige der består af ting, som jeg skal/vil have på et tidspunkt, og så den ultimative og derfor meget urealistiske, medmindre jeg vinder i Lotto. 
Vi starter med den første.

Den realistiske ønskeliste:
En lyseblå skjorte som f.eks. den her.
Sorte espandrillas/wedges som dem her.
Smalle cargo bukser i armygrøn som dem her.
T-shirts i grå, sort og hvid som dem her.
En grå jersey blazer som denne her.
En klassisk sort blazer som denne her.

Den fremtidige ønskeliste: 
Tom Ford Alphonse solbriller.
Chanel two tone ballerinaer.
Pandora Lovepods ørestikker i hvidguld.
En By Malene Birger lang selskabskjole.
Mulberry Alexa taske

Den urealistiske! 
En motherf**ker diamantring fra Tiffanys - for diamanter er bare en piges bedste ven.
Hermès Birkin taske - den ultimative taskedrøm.
Christian Louboutin Egoutina studded boots - ridestøvler goes punk på den fedeste måde.
Alexander Wangs Alla Leopard wedges - the shoes that got away....

 Hvad er der på jeres lister? 

I´l all about list and especially wishlists. The 3 lists above are my realistic, the future and the ultimate (and unrealistic).

2 kommentarer:

  1. Ohh, kan man ikke bare få det hele?!
    På min ønskeliste:
    - Birkin i sort med PHW.
    - Rolex Daytona i stål og guld. Eller et lille Lady Datejust.
    - Cartier love armbånd og love ring.
    - Christian Louboutin Prive i sort.
    - Hermes clic clac orange/guld, helst det bredde.
    - Chanel two tone ballerinaer.
    - Hunter korte støvler i mørkeblå.
    - YSL nude eller sort tribtoo.

    SvarSlet
  2. Ok den kan jeg så også godt bakke op om :)
    I særdeleshed Rolex uret.

    SvarSlet