søndag den 10. april 2011

Wonderland

Denne her blev klikket hjem klokken kvart i kvalme i nat efter at jeg havde set den på Trine, dagen før. Jeg har været vild med printet siden Stine Goya kollektionen blev vist i august, har også blogget om den før, og da jeg samtidig kunne se at den lynhurtigt forsvandt fra diverse webshops, så måtte jeg simpelthen bare have dem hjem asap. Så nu håber jeg at den er lige så pæn på mig som på Trine, for så har jeg i den grad en kjole jeg kan bo i hele sommeren.

UPDATE! Det endte med at Stine Goyas egen webshop slet ikke havde den hjemme, og så var gode råd dyre. Heldigvis havde fantastiske LeahMaria i Charlottenlund den hjemme, så bim bam busse, ordre lagt og kjole modtaget næste morgen. Og den er skøn.
Meget stor i det, men perfekt til afslapning i solen eller med et par hammerhøje stilletter! Jow tak!
Late last night I bought this dress after having seen it on Trine. I love the print so hopefully I have now have I dress I can live in through the summer.


4 kommentarer:

  1. Den er simpelthen så pæn! Må jeg spørge hvor du fandt den?

    SvarSlet
  2. På Stine Goyas hjemmeside i shoppen. Den er nemlig fantastisk pæn, håber at den lever op til det i virkeligheden.

    SvarSlet
  3. Åh, det er en fantastisk kjole!

    SvarSlet
  4. Lige præcis! Glæder mig sådan til at den lander.

    SvarSlet