søndag den 10. april 2011

Det´Gas!


 
Eller rettere Degas! Den nye franske bristo og patisserie der er åbnet på Trommesalen (oppe ved Hovedbanegården). Midt mellem en stripklub og en køkkenbutik, ligger Degas, der foruden fransk bistrokøkken, har et har af lækre macarons! Og til en tier stykket. Og da jeg jo har en lille sød tand og en stor kærlighed til de små lækkerier, skulle vi forbi og teste. 6 styk kom med hjem: citron, solbær, cappucino, salt karamel, mojito og Gustave (orange med pærefyld), og de er fantastiske. Meget smagfulde og slet ikke så søde som dem fra Cake Away eller Laduree. Og så er de billigere!
Så tag der forbi i stedet hvis du skal smage!

Today we went by a new French bistro that serves macarons and they were great. The best I have tried yet.

4 kommentarer:

  1. Tusind tak for tippet - har aldrig smagt de berygtede makroner endnu, så måske det er på tide. Hvilken var din favorit så? ;o)

    SvarSlet
  2. Min favorit er salt karamel og citron, men de smager godt alle sammen. Og så har de forskellig cremefyld modsat hos Cake Away der "kun" har chokolade ganache. Jeg kan varmt anbefale dem.

    SvarSlet
  3. Ej hvor pudsigt du lige skriver om Degas, jeg gik forbi i torsdag og tænkte, hey hvad der det der er åbnet her, det skal jeg da prøve en dag :D

    SvarSlet
  4. De har også en hel masse konditorikager der helt sikkert også skal smages. :)

    SvarSlet