søndag den 15. januar 2012

Feeling sleepy


Først og fremmest; beklager den dårlige billedkvalitet, men iPhonen trådte lige til her. 
Og selvom man på ingen måde kan se det, så er materialet altså silke.
Det du desuden kigger på er min nyeste investering og ebay køb: en sovemaske.
Jeg har haft en i et års tid der egentlig var købt som en joke i Søstrene Grene, men som endte med at blive min bedste ven.
Jeg sover meget let, og har brug for totalt mørke for at sove ordentligt, og Hoffotografen falder bedst i søvn til et tændt TV, så den slags kan skabe lidt udfordringer, men ikke med en sovemaske. 
Den er desuden fantastisk om sommeren, når nætterne er lyse, og bare generelt hvis man har lidt tømmermænd.
Så hermed en lille anbefaling fra mig, og et af mine absolutte musthaves. 

Og husk lige konkurrencen!

Firstly I´s like to apologize for the poor quality of the picture but the iPhone had to do the job.
Secondly you might not see it but the material is actually silk. 
What you´re looking at is my latest investment and ebay purchase: a sleeping mask.
I´ve had one for about a year bought as a joke, but it turned out to be my best friend. 
I´m a light sleeper and prefer total darkness when I go to sleep and the Boyf likes to fall asleep with the TV on so you can see how this can cause a bit of a challange, but not with a sleeping mask.
It´s also extra fantastic in the summer with the light nights and if you happen to have a bit of a hangover.
So here you go, a little recommendation from me and one of my absolute musthaves.

And don´t forget the competition!

1 kommentar: