fredag den 20. januar 2012

Konkurrence #3


Så napper vi konkurrence #3 igen med Gillette Venus Embrace præmier. 

Princippet er det samme som sidste fredag, spørgsmålet er bare nyt! 
Jeg udlodder derfor 3 pakker med: 
1 stk. Gillette Venus Embrace skraber og en flaske Satin Care barberskum.

Denne gang skal I fortælle mig hvad jeres absolutte musthave er! 
Er det en mascara, et par specielle sko, en tandpasta, anything! 

Min musthave er Armani´s Eyes To Kill Mascara. Kan ikke leve uden!

Hvad gør man: 
  1. Efterlad en kommentar med jeres mailadresse
  2. Følg bloggen på Bloglovin´

Jeg finder de 3 vindere onsdag d. 25. hvor der allerede kommer en ny konkurrence!  

4 kommentarer:

  1. siramayberry@hotmail.com

    følger med alleredeee :)

    SvarSlet
  2. mit musthave er læbepomade fra Eos med mint- frisk, blødgørende og helt fantastisk :)

    stephaniefos@hotmail.dk

    SvarSlet
  3. Mit er min Timmy Woods taske. Den gør mig glad(elsker den) Og kan altid dresse mit outfitt op.

    SvarSlet
  4. Prøver lykken igen!

    Mit musthave? Det må være min læbestift fra Smashbox. Den er helt fantastisk og kan peppe en hver dag lidt op :-)

    KH reg.engelhardt@gmail.com

    SvarSlet