onsdag den 11. januar 2012

Let the countdown begin...


Om præcis èn måned fylder jeg 33 år. 
Jeg elsker fødselsdage, så jeg vil hellere være glad over at blive et år ældre end at blive trist over det.
Og heldigt for jer læsere, for hold nu fast jeg har fået fat i nogle lækre sager, som jeg vil lave konkurrencer om de næste 31 dage.
Kodeordene vil være romantik, lækre stænger, flotte mænd og en meget eftertragtet dame. 
Første konkurrence starter på fredag.

In precisely one month I´ll be turning 33 years. 
I love birthdays and I would rather celebrate getting a year older than feeling sad about it. 
And lucky you, my lovely readers because I´ve got my sticky little hands on a lot of goodies for you. 
That means competitions! 
I can say this much: romance, luscious legs, hunky men and very popular lady. 
The first competition starts Friday and it´s open to all!

Update: der er kommet lidt lækkert duft i puljen også!
Update: some lovely perfume has joined the goodies.

3 kommentarer:

  1. Spændende...en sådan kage kunne jeg da også godt tænke mig:-)

    SvarSlet
  2. Lyder spændende med nogle konkurrencer :)

    SvarSlet
  3. Håber i hvert fald at I vil deltage! :)

    SvarSlet