onsdag den 18. januar 2012

A pastel spring in my step





Jeg har har haft et udsalgskøb som jeg ikke har vist jer. 
Et par ballerinaer fra Lanvin. 
Oh yes!
Farven er sådan lidt nude/lys fersken, og så har de lidt perlemors skær. 
De er lavet  patent læder, og de er så fine. 
Jeg glæder mig som en lille pige til det bliver varmere i vejret, så jeg kan få dem på. Er ret sikker på at jeg kommer til at leve i dem. 
Og jeg må indrømme at jeg forstår udmærket hele hypen om dem. Den lidt hævede indvendige hel gør dem så behagelige (har tøffet rundt i dem herhjemme), og så passer de bare helt perfekt.
Desværre så er det bare sandt; dyre sko er bare bedre. ;0)

I have a sale bargin I haven´t shown you yet.
A pair of Lanvin ballerinas.
Oh yes!
The colour is a mix between nude and a soft peach and they are so pretty.
I feel like a little girl who can´t wait to put on her new shoes. If only the weather would get better soon. I´m pretty sure I´m going to be using them all the time. 
And I must admit I completely understand the hype surrounding them. The elavated inside heel makes them so comfortable (been trying them out at home) and the fit is perfect.
I´m sad to say it but yes it is true; expensive shoes are better. ;0)

6 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte, Betina! Stort tillykke med dem:-)

    SvarSlet
  2. Tillykke! De er så fede! Jeg bor i mine forår, sommer og efterår.

    Husk at forsåle dem hos en, der har forstand på Lanvin. Ellers bliver de slået ihjel:( Skomageren der ligger i Rantzausgade 6, ved alt om dyre sko.

    SvarSlet
  3. Uh, hvor er de fine. Fantastisk kup - og så på udsalg. Ville ønske, at mine fødder ville enes lidt bedre med Lanvin (eller... Det er måske meget godt...) men desværre synes jeg ikke, at det par jeg har sidder så perfekt, som jeg havde håbet. Må have sære fødder...

    SvarSlet
  4. Ih de er flotte og indpakningen er flot og jeg er misundelig! :)

    SvarSlet
  5. Hvor er de flotte, så kan du da for alvor glæde dig til foråret hvor de kan komme på udendørs :)

    SvarSlet
  6. Jeg elsker dem og glæder mig så meget til at man kan få dem på. Men der går nok lidt tid endnu...

    SvarSlet