tirsdag den 24. januar 2012

Konkurrence #4


I GIVE YOU RYAN GOSLING!

Så er vi nået til konkurrence #4, og jeg håber satme at den er mere attraktiv for jer end de andre åbenbart har været. ;0) 
Jeg mener: DET ER RYAN GOSLING!!!! 


I kan nemlig vinde 1 stk. Drive på DVD. 
Yessir! 

Reglerne er simple, som altid: 

1. Læg en kommentar og besvar dette spørgsmål: hvad hedder den kvindelige skuespiller, der spiller overfor Ryan Gosling i Drive? Hint...jeg kan ikke lide hende. Og I kan se det i traileren ovenfor. 
2. Følg min blog på Bloglovin´

Gør dette inden mandag d. 30. januar kl.12, hvorefter jeg vil trække lod.

Held og lykke!

9 kommentarer:

  1. Carey Mulligan! :D

    Juhu!

    Krydse, krydse!

    SvarSlet
  2. Carey Muligan...fantastisk film:-)

    SvarSlet
  3. Hun hedder Carey Mulligan.

    Åh hvor vil jeg gerne vinde Ryan Gosling!!!!!!!

    Jeg liker :-)

    SvarSlet
  4. Carey Mulligan... Har ikke set filmen, og er stadig uforstående overfor hvad det er med ham Gosling. Hehe.. Måske filmen kan være en øjenåbner ;-)

    SvarSlet
  5. Carey Muligan Hedder hun :-)

    SvarSlet
  6. Ryan Gosling alene løfter filmen op på et højt niveau.
    Skuespillerinden hedder minsandten Carey Mulligan, og jeg er heller ikke ret vild med hende.

    SvarSlet
  7. Min første kommentar hos dig - selv om jeg har læst med længe :-)

    Carey Muligan er navnet på den unge dame, der gør Ryan Gosling selskab i Drive.

    - Karen
    (og dejlig blog forresten:-))

    SvarSlet
  8. Carey Mulligan! Og den film er så mærkelig at jeg ville elske at eje den! :)

    SvarSlet