fredag den 17. februar 2012

Perhaps a little too much inspiration

 By Malene Birger SS12
Valentino AW10

Okey de er måske ikke helt ens, men det er vist tydeligt at se hvor Malene Birger har fået sin inspiration fra.
De studded kitten heels fra Valentino er nærmest blevet en signatur for mærket, og de kommer med i hver kollektion.
Jeg elsker jo Malenes design, men det her er altså lige lovlig tæt på en kopi efter min mening. 
Hvad siger I? 

Okay they may not be axactly alike, but I think it´s very clear where Malene Birger got her inspiration from. 
The studded kitten heels from Valentino have become somewhat of a signature for the brand and they are included in every collection. 
I love Malene´s design, but in this case I think it´s just a tad to close to becoming a copy. 
What do you think?

2 kommentarer:

  1. Sjovt at jeg lige har blogget om H&M er blevet inspireret af BMB, de låner pænt af hinanden ;-)

    Jeg synes ikke skoen er tæt på at være kopi, men inspirationen kan jeg godt se.

    SvarSlet