søndag den 26. februar 2012

Pretty!

 New design on the shopping bags.
 So pretty.
 Pockets.

Peep hole in the back.

Ja, så kom den her så også med hjem. 
Dalise kjolen fra Malene Birger, som jeg har fablet om tidligere som her
Jeg blev nødt til at have den, og jeg har allerede de første 4-5 arrangementer linet op, hvor den skal på. Printet gør den tilpas festlig og anderledes, men snittet er enkelt og klassisk, men den lille frække detalje med peep hullet i ryggen.
Skal nok dokumentere når den kommer på første gang. 
Lige nu glædes jeg bare hver gang jeg åbner klædeskabet.

Oh this little number also came home with me on Friday. 
The Dalise dress from Malene Birger, which I have mentioned a few times earlier like here.
I had to have it and I already have the first 4 or 5 events lined up on which I´ll wear the dress. 
I love the print which makes it stand out and make it kinda festive, the cut which is very simple and classic but the little peep hole in the back makes it sexy. 
I just love opening the closet and see it hanging in there.

6 kommentarer:

  1. Superflot...tillykke med den!:-)

    SvarSlet
  2. super fin kjole!!
    -Katja

    fashionbysobczak.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Sikke et fint køb;) Glæder mig til at se den på.

    SvarSlet
  4. Tak! Glæder mig også til den skal på.

    SvarSlet
  5. Den er simpelthen så pæn, lækkert køb!

    SvarSlet