torsdag den 16. februar 2012

Random Berlin

 No make up, glasses and a cup of tea - me in the morning.
And yes, I have no visible eyebrows.
View from our balcony on the sixth floor
 Sunny and frosty.
 A very nice lunch near Savigny Platz.
 Lego Star Wars display in KaDeWe
 The most amazing department store.
 Love the print of the Brandenburger Tor on the U-bahn windows.
 Red carpet at the Berlinale.
 I was not impressed by dinner that night.
 At the Berlin Aquarium trying to kiss a blow fish.
 Deadly but beautiful jellyfish.
 The coolest turtle in the world. He´s my new hero.
 You get the best coffee at Caras.
And the coolest cups.
What I wore most of the time - several layers of warm and comfy clothes. The bag is the only fashionable thing.
By the way this is the beautiful Tiergarten.

Stay tuned for more...

4 kommentarer:

  1. Jeg har kun været i Berlin 1 gang, men jeg håber virkelig jeg kan besøge den dejlige by igen. Savner især KaDeWe ;)

    Jeg har været så heldig at få sendt en BlogAward, jeg skal derfor sende Awarden videre til 5 blog's med under 100 læsere. Jeg har bl.a valgt dig! Det du skal gøre er at vælge 5 blog's alle med under 100 læsere, skrive et indlæg på din blog hvor der står du har modtaget et Award fra mig(som link) sammen med de 5 blog's du valgte(som link) Håber du kunne bruge det!

    -MiiaT♥
    http://miiat.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Jeg elsker Berlin og savner det helt vildt når jeg ser dine flotte billeder:-)

    SvarSlet
  4. Iiihh tusind tak, Mia! Det må jeg lige finde ud af en af dagene.

    Berlin er bare skøn. Glæder mig til april hvor jeg skal derned igen.

    SvarSlet