tirsdag den 7. februar 2012

The Queen is coming!


The queen in Givenchy.

Så blev det endelig offentliggjort! 
Madonna kommer til Danmark! 
Nærmere betegnet Parken d. 2. juli, og jeg glæder mig. 
Især efter at have set hendes optræden til Superbowl i søndags, hold nu op hun sparker bagdel! 
Hun vil altid være dronningen i mine øjne, og jeg er så heldig at jeg igen får lov til at arbejde med hendes musik, da vi skal udgive hendes kommende album MDNA. 
Som jeg ynder at sige "Where ever I go, Madonna follows". 
Eller næsten. Der var også noget med en kontrakt på 40 millioner dollars... 
The fantastic cover of the coming Madonna album.

It´s finally announced!
Madonna´s coming to Denmark!
She´ll be performing in Parken on the 2nd of July and I´m so excited. 
Especially after I saw her Superbowl performance, OMG she kicks some serious ass! 
She´ll always be the queen and I´m once again very lucky to be working with her music as the company I work for, will be releasing her new album MDNA.
As I like to say "Where ever I go, Madonna follows".
Or almost. There was something about a 40 million dollar contract as well...

1 kommentar:

  1. jeg så hende sidst hun var i DK og kunne da godt tænke mig en gang mere:-)

    SvarSlet