tirsdag den 25. januar 2011

Dermologica goodies

I sidste uge havde Anette der står bag den fantastiske beautyblog Beautyspace lavet et samarbejde med Dermologica, hvor man ved en lille hurtig mail, kunne få en prøvepakke på nogle nye produkter i serien UltraCalming. De landede i dag sammen med en mini lille læbepomade og en bronzer fra Jane Iredale. Læbepomaden er allerede i brug og den er super og smager sådan lidt citrusagtig. 
Jeg har tidligere brugt Dermologica, så glæder mig til stifte bekendtskab med mærket igen.
Jeg skal nok give en lille anmeldelse senere. 

Last week beautyblog Beautyspace had a special offer together with Dermologica, where you could get a sample package of their new skincare products called UltraCalming. My package arrived today together with a tiny lipbalm and bronzer from Jane Iredale.


4 kommentarer:

  1. Fik det samme sæt i går. Opdagede så først det var en bronzer, da jeg havde smurt den i hele hovedet her til morgen som en pudder, så jeg havde en dejlig glød i dag :D

    SvarSlet
  2. Åh nej!!! :) Den er da lige til Presentings Op af bakke syndrom eller hvad de nu kalder deres liste.
    Har du prøvet nogle af de andre produkter?

    SvarSlet
  3. He he ja! Har kun prøvet læbepomaden. Den er faktisk rigtig god, men jeg er ikke så god til ting med så kraftig smag/lugt. En læbepomade skal helst være uden parfume synes jeg.

    SvarSlet
  4. Jeg synes faktisk ikke at duften er så slem så jeg er ganske tilfreds. Har du prøvet nogle af de andre sager?

    SvarSlet