tirsdag den 18. januar 2011

Sommer, sommer og sol...




Sko DVF Sweatshirt Isabel Marant Pants By Malene Birger Earrings By Malene Birger

Selvom vi befinder os i midten af januar, er der allerede dukket forårs og sommertøj op flere steder, og så kan man ikke gøre andet end at glæde sig til varme, lyse og lange dage. 
Når det kommer til sommermode (eller vintermode) så følger jeg som sådan ikke trendsne. Næ, det er såmænd bare det jeg kan lide og ikke hvad der dikteres denne sæson. Ovenstående sæt er klassisk men moderne, frisk og enkelt med spændende tilbehør. Sådan som jeg helst vil klæde mig. De står alle på "indkøbslisten" foruden nogle enkle kjoler, en ny læderjakke, ballerinaer og nogle stribede bluser enten fra Day eller Malene Birger. Jeg er desuden meget betaget af Baum Und Pferdgartens SS11 kollektion. 

I´d like to think that I am not a trendfollower but a person who buys what I like and what suits me. This tends to be classic and simple styles mixed with exciting accessories. The outfit above would be perfect for me.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar