fredag den 14. januar 2011

En af julegaverne...ish.

Der er måske nogle af jer der husker denne 5 Preview sweatshirt fra min juleønskeliste. Den lå egentlig ikke under juletræet, det gjorde en t-shirtkjole fra T by Alexander Wang, som jeg også havde ønsket mig. Men da kjolen efter bare 5 timers brug var helt fnulret og desuden var stoffet løbet flere steder. Og nej, jeg havde hverken kravlet i træer, været oppe og slås eller forsøgt at komme ud af kjolen på anden vis end normalt. Heldigvis var kjolen købt hos YouHeShe, og de ville gerne bytte den. Faktisk tilbød de at jeg kunne få pengene igen, men nå jeg nu også havde et godt øje til sweatshirten, kunne man lige så godt slå to fluer med et smæk. Så dermed et styk forsinket julegave til mig! 
Og den er dejlig! 

Some of you may remember the 5 Preview sweatshirt I had on my wishlist for Christmas. I didn´t get it at first, instead I got a t-shirt dress from T by Alexander Wang which only survived 5 hours of wear before it was full of lint and even had holes in it. Luckily is was bought at YouHeShe and they had no problem with exchanging it. So there you go; one late Christmas present for me.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar