mandag den 21. november 2011

Little things

 Fashion Trumps!
 Beautiful illustrations
Dityque Opopanax - lovely and woody and slightly sweet
Pretty!

Jeg havde sådan lyst til rigtig hygge i dag, det grå og rå vejr skulle brydes med lækre dufte, og når jeg nu alligevel skulle forbi Storm, og aflevere noget musik, kom der et Diptyque lys med hjem. 
Jeg elsker dem simpelthen. De er mestre i dufte. 
Jeg var egentlig på jagt efter Pomander der er indbegrebet af jul, men den havde de ikke, så i stedet blev det Opopanax. Duften er lidt træ-agtig, og med et snert af risengrød (ja!) så den er ret julet alligevel. 
Der fandt jeg også kortspillet Trump, måske nogle kan huske det som bilspil o.lign., men i stedet for store biler, var det smukke illustrationer af ikoniske outfits fra de største designere. 
Hvis jeg ikke kommer til at spille det, så tror jeg at jeg vil prøve at komme dem i en ramme. Tror det kunne være ret flot. Fuldstændigt unødvendigt, men dejligt alligevel. 

Today I felt like cosying up, the grey weather needed to be replaced by lovely smells.
I had to visit the boutique Storm anyway, so I bought a Diptyque candle. They are the best when it comes to scented candles. 
I also found the Trump card game with beautiful illustations with iconic pieces from all the great designers. I think I might be able to use them for some kind of DIY art. 
Completly unnecessary but absolutely lovely.

4 kommentarer:

  1. Et sådan Trump spil ville jeg da gerne have...hvor har du købt det?

    SvarSlet
  2. Skønt at forkæle sig selv en gang imellem;)

    SvarSlet
  3. Marianne, det er fra Butik Storm!

    Lige præcis, syntes sådan at jeg havde brug for det.

    SvarSlet
  4. Hvor kan jeg købe Dityque i KBH?

    SvarSlet