torsdag den 17. november 2011

Selected Femme


Selected Femme har altså virkelig nogle lækre sager. Se bare ovenstående. 
Hver og en af disse sager, kunne jeg godt tænke mig hang i mit klædeskab, så det kunne komme på i morgen, hvor jeg efter arbejde skal ud og kigge på møbler sammen med Hoffotografen, eller på lørdag hvor jeg først skal afvikle Justin Bieber event for 30 lykkelige fans og efterfulgt af julefrokost. 
Tror da helt sikkert at jeg skal overveje om jeg skal have en lille julegave eller to derfra når det engang bliver lønningsdag...

Og husk nu konkurrencen!

Danish brand Selected Femme has seriously caught my eye lately. Just look at the things above.
Every one of these things could easily fit in my wardrobe and I wouldn´t mind them being there tomorrow. 
I definitely think I need to treat myself to a few early Christmas presents from Selected Femme come payday...

2 kommentarer: