onsdag den 16. november 2011

Movietime for you!



Det er sgu da ikke kun mig der skal se film!
Det skal I da også!

Godt nok bliver det jeres hjemmebio i denne ombæring, men det er vel ikke så ringe igen.
Så er der nemlig ingen der kan se det bæger Ben & Jerry´s man er i gang med at fortære iført joggingtøj og dyne. :)

Anyway det er de flinke folk hos SF Film, som igen har sendt en Blu ray/DVD udgave af
filmen "Skal, Skal Ikke" i min retning, som jeg kan glæde jer med.
Filmen har Gennifer Goodwin (Han er bare ikke vild med dig, Walk The Line) og Kate Hudson (How To Lose A Guy...) i hovedrollerne, og den handler om....kærlighed...forviklinger...pudsige hændelser....jeg ved det faktisk ikke, for jeg har ikke set den endnu men, chickflick, det er den i hvert fald!
Bum!

Det I skal gøre for at vinde er, at efterlade en kommentar hvor I skriver hvad jeres yndlingschickflick er!
Pænt nemt ik.

Jeg har før nævnt hvad min er, men I får den lige igen: Sense & Sensibility.

Konkurrencen slutter onsdag d. 23. november kl. 12.

Sorry guys, Danish readers only!

7 kommentarer:

  1. Ej, du kan da ikke bede mig om at vælge én yndlings... Det er jo som at bede en mor om at vælge mellem sine børn... Ikke spor nemt, altså! ;-)

    For der er jo Dirty Dancing - den allerførste film, jeg betalte penge for. Investerede en pæn del af mine feriepenge som 13-årig på at tage den med hjem fra England. Og pyt med, at der ikke var undertekster på. "Nobody puts baby in the corner". *smelte*

    Men der er jo også Love Actually. Hvor jeg især elsker scenerne fra Heathrow - nok lidt svært at undgå som rejsenørd og med forkærlighed for alting britisk - og derfor må Notting Hill altså også med på listen.

    Og så må jeg hellere begrænse mig, selvom min indre tøs græder over, at jeg heller ikke har fået plads til Grease på listen (som jeg genså i tv i søndags ved et tilfælde. Mmmm).

    Faktisk undrer det mig, at jeg slet ikke har set den, du udlodder. Jeg plejer ellers at være ret fremme i bussen, når det kommer til chickflicks...

    SvarSlet
  2. The Devil Wears Prada er min all-time favorite (en halv millimeter foran Sex & the City):-)

    SvarSlet
  3. Sex and the city nummer 1! Ikke nr. 2 det var noget værre lort for at sige det mildt! Men nummer 1 elsker jeg! Og ser den altid hvis jeg har en hygge aften!
    mvh sisse

    SvarSlet
  4. Jeg elsker Stolthed og Fordom - har set den så mange gange! :-)
    Knus Katrin

    SvarSlet
  5. Jeg elsker Bridget Jones' Diary!

    SvarSlet
  6. Uden tvivl... The Notebook! Er helt overrasket over at ingen er enige...

    SvarSlet
  7. Min yndlings er klart Cecelia Ahren - hvor regnbuen ender. Den gik lige i hjertet ;-)

    SvarSlet