tirsdag den 29. november 2011

Marni for H&M



Se, det er et samarbejde jeg glæder mig til: Marni for H&M.
I butikkerne d. 8. marts, og der kunne jeg rent faktisk godt finde på at indfinde mig.
Bare hvad man kan se i videoen, så er der både den lilla jakke, den printede t-shirt og den tribal mønstrede kjole som jeg godt kunne finde meget interessante.
Jeg har altid syntes at Marnis univers har været rigtig fint, feminint og finurligt. Nogle ting lidt mere ude end hvad min stil er, men deres jakker især er så flotte.

Hvad siger I til det? Yey or ney?

See, this is a collaboration I will look forward to: Marni for H&M.
It´ll be in stores from the 8th of March.
From what we see in the video I really like the purple jacket, the printet t-shirt and the tribal pattern dress.
I generally really like the Marni univers with it´s pretty, feminin and kooky look. Some things are a bit out there, but their jackets especially are really beautiful.

What´s your opinion? Yay or nay?






2 kommentarer:

  1. Yes yes yes yes - super fed nyhed:-)

    Iøvrigt har jeg modtaget DVD'en og mange tak:-)

    SvarSlet
  2. Godt at høre, og ja endelig et samarbejde man kan bruge til noget!

    SvarSlet