onsdag den 30. november 2011

WIWT!



Shirt: H&M, Jeans: Nudie Jeans, Necklace: Spike The Punch,
Belt: Hermés, Boots: Minimarket, Watch: Michael Kors

Dagens outfit i ny denimskjorte fra H&M. På det første billede forsøgte jeg at vise at den har sådan nogle fede "albue" mærker, men det kan vist ikke rigtig ses. Jeg er generelt blevet meget glad for skjorter på det sidste, hvilket vist ret tydeligt kan ses.

Og så startede dagen ellers lige med at jeg opdagede at jeg vist har smidt mine Line&Jo stjerneøreringe ud. Flot.
De lå i en pose med badetøj efter spaturen, og jeg tror sgu ikke jeg fik taget dem op inden posen røg ud.
Damnit!

Today´s outfit wearing a new denim shirt from H&M. I love wearing shirts at the moment.
Today I realized I might accidently thrown out a pair of Line&Jo earrings. They were in a plastic bag together with my bikini from the spatrip on Friday and I think I might have forgotten to take them out.
Damnit!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar