søndag den 13. februar 2011

Testing: Kiehl´s Olive Fruit Oil


I min kamp mod parabener er en af de største udfordringer hårprodukter. Jeg vil ikke bruge de konventionelle produkter man kan købe i supermarkeder da der er al for meget silikone og dårligdom i dem og de øko parabenefri produkter jeg har prøvet indtil videre, har ikke fungeret. 
Seneste skud på stammen er fra Kiehl´s og serien hedder Olive Fruit Oil. Den er til tørt og medtaget hår, hvilket man må sige mit er. Jeg har ikke været til frisøren i snart et år. Yikes! 
Der er dog bestilt tid nu, men indtil da får Kiehl´s love at gøre dets bedste og foreløbig er jeg meget tilfreds. Blødt hår, nemt at redde ud, dufter godt og føles sundt. Eneste anke er at der er en smule parabener i, men iflg salgsassistenten er det meget lidt og kun for at de øvrige naturlige elementer ikke skal blive dårlige. Tja...så kan man så vurdere hvor meget sandhed der er i det, men nu giver jeg det i hvert fald et forsøg. 

In m fight against parabenes my biggest challenge lies in haircare products. I am currently trying out Kiehl´s Olive Fruit Oil shampoo and conditioner and so far so good. My hair feels healthy and looks shiny which is good.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar