onsdag den 9. februar 2011

Bejeweled


Diamonds are a girl´s best friend!
Søndag betød fødselsdag med hele familien. Lidt på forhånd med sådan er det, når størsteparten af familiemedlemmerne har valgt at blive født i ikke bare den samme måned men også den med færrest dage.

Anyway, da jeg fyldte 30 år fik jeg Pandora´s Lovepods Pavé ring i guld. Og i søndags fik jeg så samme ring men i hvidguld af mine forældre. Jeg synes de er så afsindigt smukke sammen og Lovepods serien er min absolutte favorit. Formerne, enkeltheden og elegancen. Klassisk med et twist og smykker jeg vil kunne bruge resten af mit liv. De betyder alverden for mig. Så der ramte Pandora virkelig plet.

Som man måske kan ane så bruger jeg ikke mine ringe på ringfingeren men i stedet for på langfingeren. Jeg kan bedst lide det sådan. Sådan lidt kækt af have lækre ringe på den finger man kan sende et meget bestemt signal med samtidig.
Omvendt så har modtageren jo noget pænt at kigge på skulle det ske.

Så KÆMPE tak til mor og far!

I got the white gold Lovepods Pavé ring from Pandora for my birthday last Sunday and I adore.

5 kommentarer:

  1. Tillykke med dagen! Og sikke en flot gave:o)

    SvarSlet
  2. Så fine! Er det den største af dem? Og tillykke.

    SvarSlet
  3. De er virkelig virkelig smukke! Og tillykke med dagen :-)

    SvarSlet
  4. Tuuuuuuusind tak! Fødselsdagen er faktisk først i morgen, vi er bare meget på forkant i min familie.

    Det er ikke den største, men den næststørste tror jeg.

    SvarSlet