torsdag den 3. februar 2011

H&M Conscious Collection















Så gentager H&M succesen fra sidste års Garden Collection, med dens bæredygtighed og miljøvenlige materialer. Denne kollektion hedder Conscious Collection og den er helt on trend med masser af hvide og douche farver. For mig skriger den nærmest på varme dage i sommerhus med stråhat, kølig rosé og græs mellem tæerne. Ovenfor har jeg valgt mine favoritter, der er noget mere romantiske end jeg normalt ville falde for, men absolutte lækkerier jeg gerne så migselv iklædt til sommer. Hvor det naturligvis bliver varmt fra maj til og med september. Jeg har læst mig til at kollektionen skulle være til salg fra d. 14. april, men jeg ved ikke om det kun er i USA, eller om det er anderledes i Europa. 
Nogle der kan af-bekræfte dette?

Styles from H&M´s newest enviromentally friendly collection called Conscious Collection. It´s a followup to last year´s Garden Collection and I think it exudes summertime and warmt. 
The collection will be in stores from the 14th of April.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar