søndag den 13. februar 2011

Festlig weekend

Som bekendt var det min fødselsdag i fredags og den blev fejret i stor stil med lækre gaver fra manden, blomster fra jobbet efterfulgt af champagne, flag og middag på Hings om aftenen. 
Lørdag nåede jeg to timers rengøringsflip inden jeg blev overvældet af nogle tømmermænds lign. tendenser, men ikke værre at en lur på sofaen ikke kunne klare det. Om aftenen var jeg med jobbet i Operaen til TV-2 releasekoncert, for deres nye album der udkommer på mandag. 
En helt fantastisk aften.
Og så kommer vi til i dag hvor der bare er blevet stenet max. Dog kastede jeg mig ud i en løbetur. For første gang i flere måneder. Hold nu op hvor er jeg kommet i dårlig form! Det skal der rettes op på og det kan kun gå for langsomt. 

Friday was as you may know my birthday and it was celebrated in style with gifts, champagne, flowers and dinner at a favourite restaurant. Saturday meant concert with Danish band TV-2 and today has been pure relaxation apart from a quick run which nearly killed me. Or so it felt like when I got eventually back.

2 kommentarer:

  1. Et stort tillykke med i fredags og det lyder som om du er blevet fejret med stil:-)

    SvarSlet
  2. Det gjorde jeg i den grad. Med lyserød champagne!

    SvarSlet