tirsdag den 22. februar 2011

Star Wars


Advarsel! Næste bemærkning er ikke for sarte sjæle: jeg er gået lidt (!!!) tøjshoppekold. 

I det skal man forstå at der altid er et hav af ting jeg gerne vil tilføje min garderobe, men i øjeblikket vil jeg hellere fokusere på vores lejlighed end mig selv. Ja, tosset ik. 
Anyway nogle af de absolutte yndlingsfilm herhjemme er Star Wars. Ikke de nye, men de 3 gamle "A New Hope", "The Empire Strikes Back" og "Return Of The Jedi". Jeg har set dem en milliard gange og elsker hele universet (he he) som George Lucas skabte. Nå men det jeg kom fra er ovenstående to billeder med Star Wars kollager, købt på Etsy, og nu er på vej til Vesterbro. 
Sælgeren laver nogle super fede retro billeder i skarpe farver med enkle motiver, der passer perfekt herhjemme.  
Som den hurtige læser nok har opdaget er der kun to billeder, for kollagen til "Return Of The Jedi" mangler. Jeg har dog kommunikeret med sælger, der kunne fortælle at den var på vej, så den skal nok blive tilføjet. Glæder mig til at få dem alle 3 op. 

Lately I have shifted focus from clothesbuying to home improvement. I don´t know why but I just want to make our home as close to perfect as possible and apparently I can wait with new additions to my wardrobe. My latest purchase is these two collages of Star Wars movies. They are some of my favourite movies and I love the retro look of the posters.
I have bought them on Etsy. As you may notice one movie is missing "The Return Of The Jedi" but the seller assured me that it´s on it´s way. Can´t wait to receive them all.

6 kommentarer:

  1. Hvor er de fine de billeder. Er lidt shoppekold selv for øjeblikket, men det skal nok komme igen:-)

    SvarSlet
  2. Tænk at man kan gå shoppekold?! Jeg skyder skylden på vejret :)
    Jeg er helt vild med hans billeder bl.a. også det med Eames gyngestolen og kaffekopperne, men måtte begrænse mig for ikke at ende med for mange billeder og for lidt vægplads.

    SvarSlet
  3. Sikke nogle cool billeder! Det er da ret smart tænkt.

    P.S. Har aldrig oplevet at gå shoppekold, men kunne godt ønskes engang imellem ;-)

    SvarSlet
  4. Jeg er gået i shopping dvale - på ubestemt tid:o)
    Vildt fede billeder!

    SvarSlet
  5. MIlochka, samme her. Desværre mest pga af en hård måned økonomisk forude.

    SvarSlet
  6. Hi there, I wish fоr to subscrіbe for thiѕ
    wеbsite tο gеt most up-to-date updates,
    therefore where can і do іt please assіst.


    my web-site: free сеll phone
    number searсh **

    SvarSlet