fredag den 4. februar 2011

Fashionable Friday




Et hurtig smut i Matas i dag for at finde en EOS læbepomade resulterede i en masterclass lektion i smokey eyes som endte i fuld make up fra Max Factors meget søde (og tålmodige) make up artist. Hun viste mig hvordan man nemt lagde smokey eyes med deres nye Smokey Eye Effect Eyeshadow, og ja sådan en kom også med hjem. Ikke i en "normal" sort udgave men en meget smuk grå og lilla. 
Tja, man kan ikke rigtig se det på billedet med jeg prøvede. Jeg nappede desuden også en lækker og naturlig lipgloss. Det fede var så at jeg fik en goodiebag med hjem med en lille flaske Eve cider (smager ganske godt), Dansk Daily og andre blade samt en hel ny Xperience mascara. Nice! 
Nu var jeg i Matasen nede ved Gl. Torv og Ny Torv, og der ligger 
La Glace jo lige ved siden af, og der var jo noget med nogle modemacarons lavet sammen med Max Jenny. 
To stk med hjem til desserten! 
Og så sluttede jeg af i Helsemin hvor jeg (endelig) fandt EOS læbepomaden (mint), samt 3 lækre teer fra Pukka. 
Pfffyyhhh ja det er hvad en enkelt læbepomade kan føre til! 

The search for a new lip balm resulted in a masterclass in smokey eyes from Max Factor´s kind make up artists, some new make up (obviously), a goodiebag, some fashion macarons from La Glace and Max Jenny, some new teas from Pukka and finally the sought after lip balm from EOS. Minty flavoured.

2 kommentarer:

  1. Sikke en fin mini shopping tur:)
    Var der mange forskellige macarons at vælge imellem? Sidst jeg var forbi La Glace var udvalget virkelig trist:((

    SvarSlet
  2. Ja ik. :) Og så med mini make over oven i hatten.

    Hmm jeg så at der var lidt forskellige, men ikke hvilke slags. Den de har lavet til Max Jenny kan desuden anbefales selvom blandingen pistace, citron og chokolade lyder mærkeligt, smager de fantastisk.

    SvarSlet