fredag den 25. februar 2011

Zara lækkerier - countdown til webshop åbner






Crepe shirt, coat with pleather sleeves, fine knit cashmere sweater, paisleyprinted silk dress, tassle wedge sandals, pleated accordian skirt

Så er der ikke længe til Zaras webshop begynder at shippe til DK, og hvis vi nu antog at mit DK-kort var stopproppet med penge denne måned, så var ovenstående items klart nogle der skulle hjem til mig.
Og ja, jeg er blevet ret forelsket i frakken der er noget af det hotteste blandt bloggere i øjeblikket. Kald mig lemming, men jeg synes den er pæn.

So the countdown to Zara´s webshop opening in Denmark has begun and if there were loads of dough on my creditcard this month, the above items would be heading the way home to me. And yes I am in love with coat like the rest of the bloggers. 

2 kommentarer:

  1. Kan også godt lide den frakke, men ved ikke om den er lige så flot i virkligheden...har du set den?

    SvarSlet
  2. Nej man har planer om at kigge forbi Zara butikken i dag. Om ikek andet så bare for at torturere mig selv. Skal nok give dig en melding hvis jeg spotter den.

    //Betina

    SvarSlet