tirsdag den 25. oktober 2011

Grapes...and not the sour kind


I dag har været en travl dag. Ikke nok med at der var en masse arbejde der skulle fikses, så var jeg også til pressedag hos ELF og Delance Fashion Shop, tilbage på job og afsluttede med at deltage i en fokusgruppe om mobiltelefoni. Så nu står den på Star Wars på blu ray´en.


Det var desuden helt afsindigt hyggeligt inde hos Emilie og Johanne, der er make up artist for Elf.
Ikke nok med at der var andre bloggere man kunne hilse på, bl.a. Sofie og Katrine fra EtFashionFund
Ikke nok med at der var linet op med cupcakes, flødeboller, cola, kaffe og the, så fik jeg lagt make up af Johanne, der simpelthen var så dygtig, gav mig en masse tips og introducerede mig til en masse lækre ELF produkter, der helt sikkert skal hjem på matriklen. Hun måtte for min skyld gerne stå klar hver morgen kl. ca 8 med pensler osv.
Emilie viste mig en masse lækkert tøj, bl.a. en rigtig fed stribet, transparent skjorte, cardigans og pelsveste. 
Men hvorfor er der så ingen billeder spørger I?! 
Fordi jeg simpelthen ikke kunne få mig selv til at hive mit lille skodkamera frem, når alle de andre havde lækre store kameraer. Nu ved jeg hvordan det må være at være mand i et omklædningsrum. 
Så nu bliver jeg simpelthen nødt til at få købt mig et nyt kamera. Et ordentlig et altså. 
Men så snart jeg har fundet billeder andre steder, skal jeg nok se om ikke jeg kan poste et par stykker.

Og ringen på billedet? Den kunne jeg bare rigtig godt tænke mig. 
Georg Jensens Moonlight Grapes fås her.

Today was a busy day with loads of work, press day at ELF, more work, focusgroup work and now Star Wars on the blu ray. 
I had a lovely time at Emilie´s where ELF make up artist Johanne also was present. 
She did my make up and gave me loads of tips and ideas for my make up. And I definitely need some ELF make up now. Oh and great clothes too.

But where are the pictures I hear you ask?
Seriously I couldn´t bring myself to take out my crappy, little camera out when all of the others where clicking away on their professional cameras. So I´ll have to see if I can borrow some from the other bloggers. 

Oh and the ring, I like this ring. I want this ring.
It´s by the Danish company Georg Jensen and it´s call Moonlight Grapes.

2 kommentarer:

  1. Lyder som en hyggelig dag...og lækker ring:-)

    SvarSlet
  2. Meget hyggelig dag og ringen er for vild. Er det ikke Hanne der har den?

    SvarSlet