torsdag den 27. oktober 2011

A mistake


Jeg har fortrudt.
Købte den meget ombloggede Ry sweater fra Acne i bordeaux for en uges tid siden, havde den på fredag, men så snart jeg kom hjem, røg den af.
Jeg kan altså bare ikke angora.
Så...er der nogle der vil købe den af mig til en god pris?
Det er str large, og den har som sagt været på en halv dag, har været i fryseren for at eliminere fnuler (virkede ikke rigtigt) og har hængt til luftning efterfølgende.
Pris tænker jeg 1100,- en besparelse på 200 kr.

Drop mig en mail eller smid en kommentar, så skal jeg nok kontakte dig.

I have regretted that I bought the Ry sweater from Acne. I just can´t do angora.
So I´m selling it if somebody´s interested.
It´s a size large, it´s been used for half a day and it´´s been hng out for airing afterwards.

Send me an email or drop a comment and I will get back to you. 

4 kommentarer:

  1. Årh, den er så pæn - havde slået til, hvis jeg havde haft 1100 til sjov lige nu!

    Mvh Astrid.

    SvarSlet
  2. Boede jeg i DK og ikke med en daglig temperatur på 30 grader, så ville jeg straks købe den;)

    SvarSlet
  3. hvordan er den i størrelsen? (er den meget stor/løs i det)

    SvarSlet
  4. Jeg vil sige den er ret normal, med en lille tendens til det løse.

    Den er rigtig rigtig rigtig pæn, men jeg dur ikke til angora desværre.

    SvarSlet