søndag den 9. oktober 2011

WIWT! - the new in edition - again.

 Dress: Won Hundred, Tights: H&M, Flats: Chanel


 Finally mine!
 By Malene Birger Bellisho scarf.
Essie Very Structured.

Puh mange indlæg på vej, meget er sket. 
Vi starter lige med det mest aktuelle. Hoffotografen har fødselsdag i dag, så i morges stod den på fødselsdagssang, efterfulgt af tornadomadlavning til familiebrunch kl. 11. 
Kjolen er en ny og fra Won Hundred og jeg elsker den.
Den er jo bordeaux! 
Hvor og hvordan jeg købte den, kommer i et indlæg for sig selv. 

Og så er der ballerinaerne.
Trendsales...what can I say?! Det var som Don Corleone siger "an offer you can´t refuse".
Jeg har været forelsket i dem i så mange år, men har simpelthen ikke kunne retfærdiggøre prisen for mig selv. Men den pris jeg fik dem til, og den stand de var i, så kunne jeg ikke gøre andet end at sige ja tak. Over en tredjedel af prisen, med dustbag og hele molevitten.
Sorte med lak snude og helt perfekte. 

Nå ja, og pga for lang ventetid i Nespresso butikken igår, kom jeg til at gå i By Malene Birger.
Et styk nyt tørklæde, tak!

Woah a lot of posts coming your way, much has happend. 
The most current is hat today´s the Boyf´s birthday which ment birthdaysinging in the morning followed by monstercooking for a familybrunch at 11 am. 
The dress is new, from Danish brand Won Hundred, it´s burgundy and I love it!
How and where I bought will be in a seperate post. 

And then there´s the flats.
Trendsales...an offer I couldn´t refuse not quite the Godfather way but still. 
At a fraction of the normal price with dustbag and everything. 
Just perfect. 

Oh yeah, the scarf....a resultat of a long wait at Nespresso and one scarf later. I hate that the two stores are almost side by side.

4 kommentarer:

  1. WOW lækkert outfit:-). Jeg tror at du bliver glad for dine Chanel, tillykke med dem:-)

    Hvorfor er der altid en mega lang kø i Nespresso?

    SvarSlet
  2. Tusind tak! Og jeg er allerede vild med dem!

    Jeg ved det ikke, men det er pokkers farligt deres beliggenhed taget i betragtning. Det må blive online ordrer fra nu af. :)

    SvarSlet
  3. Lækker kjole i den hotte farve og de ballerinaer er jo fantastiske! Og tørklædet...så flot:-)

    SvarSlet