fredag den 21. oktober 2011

Velo



Okey, jeg ved godt at jeg har sagt Pashli tasken fra Phillip Lim var (og til dels stadig er) drømmetasken.
Den er stadig ualmindelig smuk., og jeg vil stadig MEGET gerne have den.
Men...nu har jeg set den irl inde i den nye og uhyggeligt lækre taskebutik i Illum, og jeg må indrømme...min forelskelse dalede en lille smule. De har den i taupe og sort derinde, og selvom min yndlings er den blå, så synes jeg den var lidt mindre fantastisk end jeg huskede.
Så nu er der rykket en ny kandidat ind på førstepladsen:
Byd velkommen til: Balenciaga Velo!!!

Russkind - det kan vi lide - stor og rummelig - det kan vi lide - skulderstrop - det kan vi lide - prisen - den kan vi IKKE lide.
Men man har lov at drømme, og en af disse to farver måtte godt komme hjem til mig.
Køb den (evt. til mig) her.

Yes I know, I´ve mentioned the Pashli bag by Phillip Lim like a hundred times, and don´t get me wrong it´s still a dreambag, and I still want it, but lately my love for it has...dissapeared a bit.
I blame it on the fact that I´ve seen it irl, and it just wasn´t as fantastic as I remembered.
Therefore people, we have new candidate for the 1st place as dreambag:
Behold Balenciaga Velo!!!

Suede - I like - big and spaceous - I like - shoulderstrap - I like - price - I DON`T like.
But they can never take away my dream and I will continue to dream about one of the above colours.
Buy it (for me perhaps?!) here.

6 kommentarer:

  1. Årh, den taskebørgebutik må jeg da lige ind i. Hvor ligger den, B? Altså sal osv?

    SvarSlet
  2. Åååhhh, den er da bare lækker!

    SvarSlet
  3. Uhh den er også vildt flot :D <3

    SvarSlet
  4. Ditte, den ligger lige midt i Illum i stueetagen, du kan ikke undgå den. Men pas på! Det er et dyrt sted at gå ind.

    Den er afsindig lækker, og jeg er drøn irriteret over at jeg missede en på TS til bare 3500,- for ikke så længe siden i en støvede grønne.

    SvarSlet
  5. Den er så fin velo-modellen.

    SvarSlet