søndag den 16. oktober 2011

WIWT!

 Scarf: Stella McCartney, Leatherjacket: Provider, 
Fur vest: Stampe Furs
Jeans: Inwear, Jodphurs: Horze, Sunglasses: Ray Ban
Gloves: Nørgaard



Total søndag i ordets bedste forstand. Sov længe, spiste sen morgenmad, så Modern Family marathon på TV2 Zulu, faldt i søvn imens hoffotografen så fodbold, lang gåtur i Søndermarken og Frederiksberg Have og så hjem og lave mad og se River Cottage på DR2. 
Uh og så har jeg lavet noget helt særligt inspireret af vores Tivoli tur i torsdags.

Tadaaah! 


Today was a true Sunday which began with sleeping in, a late breakfast, a bit of Modern Family marathon on TV2 Zulu, followed by a nap, a long work in the nearby parks, make dinner and now River Cottage on DR2. 
Oh and inspirered by our trip to Tivoli I created this (see above)!

3 kommentarer:

  1. Er så misundelig på dit Stella-tørklæde!:-) Hvor er du kreativ med græskarret...bliver det Halloween-party hos dig mon?

    SvarSlet
  2. Så fint med græskar :-)
    Lækkert outfit:-)
    Er pelsvesten fra i år? Jeg er så meget på jagt efter en pelsvest, som er lækker i kvaliteten og til at betale.

    SvarSlet
  3. Marianne: intet Halloween party desværre, men det er nu så hyggeligt med sådan et græskar med lys i. Og tak, jeg elsker også det tørklæde. Et super fund!

    Miss M; pelsvesten er fra sidste år, men kan stadig fås inde i Butik Stampe på Østergade. Fra ny ligger de vist på 1600-1800 kr, jeg fandt min på Trendsales. Den har hætte og lommer, og kan lukkes, hvis man vil det.

    SvarSlet