mandag den 3. oktober 2011

New in - from mom´s closet!

 Fur scarf

 Bjørn Wiinblad

Et af de sjoveste steder at shoppe er i ens mors klædeskab.
Og min mor har et stort klædeskab. Plus skabe med alt muligt andet sjovt og fint og flot. 
Så i søndags kom der to sager med hjem: et super lækkert og blødt tørklæde i noget pels, der er blevet farvet i cargogrøn og creme. Det bliver fantastisk til vinter, når man skal bruge noget at varme sig på. 
Og så fik jeg mig et nyt Bjørn Wiinblad fad. Jeg havde jo et i for et stykke tid siden, men det led en dramatisk død under et sammenstød mellem sofabord og støvsuger. Bang sagde det. 
Men nu har jeg fået mig et nyt. 
Tak til min mor!

One of my favourite places to shop is my mum´s closets. She´s got a lot of closets. 
On Sunday I brought two things home. A fur scarf or shrug and and a plate by the Danish artist Bjørn Wiinblad. 
Thanks mum!

3 kommentarer:

  1. Det ser flot ud det tørklæde! Og BW's sager er også noget ganske specielt, min mor har også noget porcelæn jeg gerne vil have fingrene i :D

    SvarSlet
  2. Ja, jeg fik pludselig øjnene op for BW, da jeg så det i et boligmagasin, og så passede det sort/hvide bare perfekt ind i hjemmet. :)

    SvarSlet
  3. Lækkert tørklæde, Betina, dejligt med en mor med skatter i skabene:-)

    SvarSlet