torsdag den 27. oktober 2011

Pressedag hos Delance

 Sweets!
 Sweet Emilie.
 Make up!
 Asking questions.
 Asking even more questions and sweet Johanne answering.
 Emilie and the girls from EtFashionFund.
Lovely clothes.

Pictures courtes of Rijah.

Fantastiske Maria fra bloggen Rijah er kommet mig til undsætning mht billeder af mit besøg hos
Emilie Delance og E.L.F., hvor jeg fik hilst på lidt flere bloggere og lagt den smukkeste make up af Johanne, der er makeup artist for E.L.F.
Hun fortalte mig desuden at de meget snart vil holde nogle workshops, så tilmeld jer nyhedsbrevet, så I kan få gode fifs og ideer.
Jeg skal desuden selv have aflagt en god ordre på nogle af de produkter Johanne brugte. Det var seriøst nogle lækre imellem især mascaraen, som står i - hold fast - 29,58 kr.
Lidt af en kontrast til den jeg normalt køber der koster 250 kr.

The lovely Maria from the Rijah came to my rescue with regards to pictures from my visit at Emilie Delance and ELF cosmetics, where I met some new bloggers and had my make up done by the gorgeous Johanne.
I´m definitely going to buy some ELF products now and was I astounded how wonderful this mascara was compared to the one I usually use.

3 kommentarer:

  1. Så skønt du kom Betina, håber at se dig til e.l.f. workshop i næste måned : ) KH Jo

    SvarSlet
  2. Marianne; det var rigtig hyggeligt.

    Jo; jeg er 100% klar til workshops :)

    SvarSlet