lørdag den 22. oktober 2011

My weekend in details

 Acne Ry sweater + J Crex necklace - Friday
 Purple
 Relaxing Saturday in the sun
 The dog is also relaxing in the sun
Dessert!

Jeg er hoppet på Instagram bøljen, og da jeg har lavet bloggerbrøler #1, og glemt oplader til mit kamera, får I lige lidt detaljer fra forstaderne, hvor vi befinder os i øjeblikket. 
Her nydes der godt af vaskesøjle, opvaskemaskine, simremad, is, solskin, hund, stilhed og frisk luft. 
Ja, engang imellem er det sgu meget rart at komme væk fra det indre Kbh - tro det eller lad vær! 

I have jumped on the Instagram bandwagon, and to top it all off I have made blogger mistake #1 and forgotten the charger for my camera, so here´s my weekend in details from the suburbs. 
We´re enjoying the washer and dryer, dishwashing machine, slow cooking, ice cream, sunshine, a dog, silence and fresh air. Yes sometimes it´s nice to get away from the city - believe or not!

3 kommentarer:

  1. Flotte billeder og det ser rigtigt hyggeligt ud:-)

    SvarSlet
  2. Det ser hyggeligt ud! Kender godt det med at glemme noget til kameraet, jeg plejer at være god til at glemme SD kortet, eller batteriet jeg har sat i opladeren ;)

    SvarSlet