lørdag den 22. oktober 2011

My weekend in details

 Acne Ry sweater + J Crex necklace - Friday
 Purple
 Relaxing Saturday in the sun
 The dog is also relaxing in the sun
Dessert!

Jeg er hoppet på Instagram bøljen, og da jeg har lavet bloggerbrøler #1, og glemt oplader til mit kamera, får I lige lidt detaljer fra forstaderne, hvor vi befinder os i øjeblikket. 
Her nydes der godt af vaskesøjle, opvaskemaskine, simremad, is, solskin, hund, stilhed og frisk luft. 
Ja, engang imellem er det sgu meget rart at komme væk fra det indre Kbh - tro det eller lad vær! 

I have jumped on the Instagram bandwagon, and to top it all off I have made blogger mistake #1 and forgotten the charger for my camera, so here´s my weekend in details from the suburbs. 
We´re enjoying the washer and dryer, dishwashing machine, slow cooking, ice cream, sunshine, a dog, silence and fresh air. Yes sometimes it´s nice to get away from the city - believe or not!

3 kommentarer:

  1. Flotte billeder og det ser rigtigt hyggeligt ud:-)

    SvarSlet
  2. Der bliver også slappet helt af!

    SvarSlet
  3. Det ser hyggeligt ud! Kender godt det med at glemme noget til kameraet, jeg plejer at være god til at glemme SD kortet, eller batteriet jeg har sat i opladeren ;)

    SvarSlet