onsdag den 12. oktober 2011

Won Hundred

 Show room dockside - nice!

 SS12
SS12 
 SS12
 Christmas collection - pretty!
 Shoes in boxes.
  Rows of clothes...
 A little shopping.
Happy shopping people.

I fredags havde et par kollegaer og undertegnede fået lov til at besøge Won Hundred´s showroom og ikke mindst deres lager.
I showroomet hang flere af varene til SS12, og de så rigtig fine ud. Jeg måtte ikke tage close up billeder af sagerne endnu, da de endnu ikke var vist til pressen, så jeg kan desværre ikke vise alle de billeder jeg tog. Men der er altså også meget fine sko imellem. Tro mig.
Efter at have kigget på fine sommervarer, og drømt om varme, fik vi lov til at shoppe løs på deres lager.
Oh.My.God.
Jeg kunne have købt det hele. Lækre striksager, fantastiske kjoler, sko (igen igen), frakker, nederdele og fine ting til hoffotografen.
Men hjem kom den bordeaux kjole, som blev flashet her, samt en anden kjole i blå nuancer med et print der ligner fjer/malerstrøg samt 2 basis tees. Men jeg kunne have købt meget mere.
Glæd jer desuden til deres julekollektion - den er fin!


On Friday a few collegues and myself had the opportunity to visit Danish brand Won Hundred´s showroom and their stockroom.
In the showroom we saw some of the SS12 collection and it looked really pretty. I wasn´t allowed to take close up pictures as the collection hadn´t been presented to the press yet.
After the showroom we were released into the stock room where we could go shoping crazy.
Oh.My.God.
I loved it all. Beautiful prints, knitware, gorgeous dresses, shoes, coats, skirts and lots of lucious menswear for the Boyf.
I bought the burgundy dress seen here, a dress in blue colours with a print that kinda looks like feathers/paintstrokes and 2 basic tees. But I could have bought it all!

6 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅRH jeg havde slet ikke kunne beherske mig!!!!

    SvarSlet
  2. I like so much your blog. check out mine and if you like follow me.

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Lækkert med sådan en lagertur og shopping :D

    SvarSlet
  4. Tro mig det var svært at beherske sig. Meget svært.

    Thank you Clara! :)

    SvarSlet
  5. åh hvor ville jeg dog gøre alt for at få fat i den bordeaux kjole! den er smuk :-)

    SvarSlet