tirsdag den 25. oktober 2011

WIWT!

 Blazer: Zara, Tee: Won Hundred, Jeans: Topshop, Booties: H&M
Watch: Michael Kors, Bracelet: Hermés


Dagens outfit og et billede af hvor langt mit hår egentlig er blevet. Har ALDRIG haft det så langt før i hele mit liv, og er egentlig lidt paf over det. Aner ikke hvad jeg skal gøre ved det. 
Starter som regel dagen med løst hår og inden jeg tager hjem fra arbejde, er det røget i en knold eller hestehale. What to do.....

Today´s outfit and a picture of my hair and how long it´s gotten. I have never had hair like this before and I´m quite baffeled by what to do with it. It usually ends up in a bun og ponytale, but what to do...

3 kommentarer:

  1. Ja det er da blevet ret langt dit hår jeg synes det er flot, var det mit eget ville jeg ikke klippe i det, men skulle der variation til ville jeg måske søge på Youtube efter inspirationsvideoer til opsætning og styling af hår :)

    SvarSlet
  2. De er så fine dine bukser:-) Og lækkert hår...jeg ville heller ikke klippe det, men beholde det langt.

    SvarSlet
  3. Jeg er også glad for mit hår, men de fleste gange ender det bare oppe, i stedet for en frisure med løst hår. Men jeg skal nok bare lege lidt mere med det.

    SvarSlet