mandag den 2. maj 2011

2 X Stine Goya





Yes, så er der dobbelt op på Stine Goya i form af den sort kjole fra Stine Goya for Weekday og Saddle kjolen fra AW10 kollektionen, som jeg sukkede efter her.
Weekday blev besøgt i dag, og egentlig var det t-shirtsne jeg var efter, men det meste var revet væk, på nær denne lækre kjole. Super kvalitet, og rigtig god pasform, og en virkelig god pris 400 kr.
Saddle kjolen fandt jeg på Trendsales (ja to fund på en måned!), kun brugt en gang og til en god pris. 
Så nu er jeg pludselig den lykkelige ejer af hele 3 Stine Goya kjoler. 

Two new dresses from Stine Goya moved in these days. A black number from Weekday and another from her AW10 collection bought on Trendsales.

4 kommentarer:

  1. Nu arbejder jeg jo lige overfor Weekday butikken, så jeg slog også et sving omkring igår for at kigge - også primært efter t-shirts, som var helt udsolgt.
    Jeg var dog vildt skuffet.. .synes faktisk denne kjole var det eneste fine og alt det andet var vildt hypet. Især den der kæmpestore underlige kjole med flæser... Hmm. Måske jeg bare er gammel og sur :)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg må indrømme at der ikke var meget der kunne få mig helt op og ringe. Stropkjolerne var jo afsindigt korte! Og ja flæsekjolen...der skal man vist være 22 år med en quirky stil, for at det fungerer. Det vil i hvert fald ikke virke for mig.
    Men den sorte kjole er virkelig lækker, og jeg kan godt lide mixet mellem det rå (og lidt sexede) med lynlåsen, og ellers er resten enkelt.

    Farligt sted du arbejder ellers, Hanne. :)

    SvarSlet
  3. Hejsa. Hvordan er Jersey kjolen i størrelsen?

    SvarSlet
  4. Hej,
    Er det den sorte eller rosa? De er lidt store i det. Jeg har den rosa i medium og den passer perfekt, og den sorte i large og den sidder ikke stramt. Jeg er normalt en m/l.

    SvarSlet