fredag den 20. maj 2011

INDLÆG #1000 = KONKURRENCE!!!!






SÅ ER DET TID TIL KONKURRENCE! 

Tænk, dette er mit indlæg #1000. Det synes jeg er vildt. Tænk at jeg har haft så meget at sige på de lidt over 2 år som bloggen har eksisteret. 
Men det er jo slet ikke det som det skal handle om, men i stedet om jer, søde læsere. 
Jeg føler nærmest at I er veninder, den måde som vi følger med i hinandens liv på. 

Men hvad er det så man kan vinde? 
Jeg lovede at det ville være lidt Lady Gaga relateret, så derfor er det en Thierry Mugler Alien eau de parfume 30 ml., en spritny Lady Gaga t-shirt i str L, et net fra Støy Munkholm, en lille lækker rød neglelak fra Max Factor Infinity og et pandebånd/turban fra Minimum
Jeg er desuden fristet til at smide en ekstra lækker ting i, men jeg siger ikke hvad... :)

Hvad skal I gøre? Blot skrive en kommentar med jeres mailadresse. 
That´s it! Easy peasy!

Gør det inden d. 25. kl. 20, så trækker jeg en vinder der! 

Sorry, this is for Danish readers only.

17 kommentarer:

  1. Tillykke med indlæg nummer 1000, hold da op det er mange!!! Jeg ser frem til 1000 mere! //Emilie (emilie@24reasons.dk)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med de 1000 indlæg...det er ret vildt!:-)

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne være med :)

    info@guapizimo.com

    SvarSlet
  4. Tillykke med de 1000 indlaeg - hvor har du vaeret flittig!

    Lise
    www.detskalsmageafnoget.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Tillykke med indlæg #1000 :) God helligdag/weekend!

    dana_cotong@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Fedt initiativ - and don't we just looove Gaga :-D
    - Debbie-andersen@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Tillykke med indlæg nr. 1000 :D

    Astrid, astrid89@live.dk

    SvarSlet
  8. jeg vil også gerne være med:)
    Rigtig go' blog i øvrigt!
    Marieskjoedtfisker@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Stort tillykke med de mange indlæg, det er helt vildt med 1000.

    Mvh
    Christina

    Christina2802@yahoo.dk

    SvarSlet
  10. Tak fordi du har skrevet så meget blog! Jeg elsker at læse den og håber at du fortsætter fremover! :D

    miiat777@hotmail.com

    -MiiaT♥

    SvarSlet
  11. Vil også gerne være med... har lige opdaget din blog - ser spændende ud - og tillykke med indlæg nr 1000 :-)

    Må jeg spørge hvad du arbejder med ? Læste lige om Gaga releasen..

    Kh Sanne

    sanne_rise@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Stort tillykke! Vi vil også være med:)

    betterintimeblog@gmail.com

    SvarSlet
  13. Wow, well done - jeg vil gerne være med, laber give away :-)

    eventueltogmaaske@gmail.com

    SvarSlet
  14. Hvor er det dejligt at I vil være med! :)

    Sanne; jeg arbejder på et musikselskab (i gamle dage kaldet et pladeselskab), hvor jeg arbejder med salg, merchandise, visual merchandising og logistik. Måske jeg skal lave et indlæg om det en dag?

    SvarSlet
  15. Åhhhr nice job :-) Og ja, synes da bestemt godt du kunne lave et indlæg om det.. evt sådan et om en typisk arb dag for dig :-)

    SvarSlet
  16. Også stort tillykke herfra! Godt gået.... :-)

    Hilsen fra Katrin

    katrin@greencat.dk

    SvarSlet
  17. stort tillykke!

    dejlig konkurrence krydser fingre

    hilsen fra jenny

    jennyclausen0809@hotmail.com

    SvarSlet