onsdag den 11. maj 2011

Two tone ballerina



Min besættelse med two tone cap toe ballerinaer forsætter. Chanel står jo uden tvivl øverst på listen, men med et prisskilt på 3300,- så er de på vippen til at jeg synes det er for dyrt. Jeg har ellers ikke et problem med dyre sko (spørg bare min kæreste eller bankrådgiver) men et par ballerinaer er noget andet end et par stilletter. Ballerinaer bruger jeg hver dag, og bliver derfor meget hurtigere slidt end ellers. Og stilletter er lækkerhedsfaktorprikken over i´et. 
Derfor blev jeg ganske fornøjet da jeg spottede disse Marc by Marc Jacobs ballerinaer (billede 2) i Nué på Gl. Kongevej. Med et prisskilt på 1500,- og en god sål, røg de lige ind fra højre som en mulig kandidat. Og hey, man kan altså få 2 par Marc by Marc Jacobs ballerina og stadig have råd til en lille ting ekstra for samme pris som Chanels.... Bliver jeg ved med at fortælle mig selv. 
Billede 1 er Lanvins kandidat, som prismæssigt ligger på omkring 2500,-, men desværre ikke er til at opdrive i den farvekombination. 
Hvad siger I? Hvilke par ville I vælge? 

I´m still obsessed with a pair of two tone cap toe ballerinas and the Chanels have suddenly gotten competition from both Marc by Marc Jacobs (2. picture) and Lanvin (1. picture).

1 kommentar: