torsdag den 26. maj 2011

Parisian chic








 Ines de la Fressange nu
Ines de la Fressange dengang

Så er der en ny bog til samlingen. Det meget omtalte "Parisian Chic" af den franske model, designer og ikke mindst Chanel muse, Ines de la Fressange. 
Bogen gik tips og ideer, do´s and don´t´s til hvorfor de parisiske kvinder er så pokkers stilfulde. 
Der er masser af butiksguider, tips til den perfekte basisgarderobe (modellen i bogen er Ines´ datter), ideer til indretning og restauranter, plus flotte billeder og sjove tegninger. 
Jeg har købt bogen her og den har kostet 125,- ca inkl. levering.
Glæder mig til at få læst den. 
Og forresten jeg har ikke glemt at trække en vinder, jeg kan bare ikke få Blogger til at uploade min lille video. Den kommer forhåbentlig op i morgen. 

I have just bought a new book by French model and Chanel muse Ines de la Fressange. It´s her guide to why Parisian women are so stylish. You can get it here.

2 kommentarer:

  1. Den ser også rigtig fin ud. Har pt kun bladret i den, men tror jeg skal nærlæse i weekenden.

    SvarSlet