fredag den 6. maj 2011

JUDAS!




I går kom den så. Den nye Lady Gaga video til singlen "Judas". Jeg havde lidt problemer primært med omkvædet i sangen til at starte med. Jeg syntes lidt at det mindede mig om en sang fra Eurovisionen (ikke at der er noget galt med det), og det havde jeg ikke lige regnet med. Men så hørte jeg den igen. Og igen. Og nu synes jeg simpelthen det er så fantastisk fedt.

Og i går kom videoen så, som tog sangen op på et helt nyt niveau. Storylinen er vel noget i stil med at hun er bandeleder, har et yndlingsbandemedlem som skal passes på, men hun har også et godt øje til ballademageren i banden, Judas. Og så strides hun mellem de to. I teksten mener jeg at have kunne tyde mig frem til at det er luder/madonna komplekset som hun strides med, så det passer meget godt med en bande. Eller noget. 
Anyway stilen i videoen er meget lig Baz Luhrmanns "Romeo & Julie" helt ned til den gyldne pistol, og området sådan hispanic LA gætter jeg på. 
Men nok af mit sludder, se videoen og kom med jeres anmeldelse! 
Og glæd jer til den 23. maj hvor hele albummet kommer. Det bliver det vildeste!!! 

The Lady Gaga video for the single "Judas" premiered yesterday and it is amazing. At first I had some  trouble connection to the song, but now I think it´s the best thing since sliced bread. Or almost. The video reminds me of Baz Luhrmann´s "Romeo & Juliet" but judge for yourself. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar