onsdag den 18. maj 2011

Which should I choose?




Okey, på fredag står den på den mest vanvittige fest nogensinde: Lady Gaga releaseparty på CiCi Gaga i Galleri K. Og man kan satme ikke tage til Gaga fest, uden at give den gas selv.
Så derfor er følgende frisurer i spil.

Kandidat #1: Coladåserne!
Kendt fra videoen til "Telephone" hvor hele håret var sat op, så denne model er lidt mere afdæmpet.
Hvis man kan kalde den det...

Kandidat #2: Det semi tisgule hår.
Også kendt fra "Telephone" samt Grammy-uddelingen sidste år og hele hendes Monster Ball tour.

Kandidat #3: PINK!
Den kære dame har sportet pink hår mange gange og i flere nuancer og frisurer. Denne her er nem at genskabe, for den kan man købe sig til, men der er masser af andre mulige.

Resten af outfittet kommer til at bestå af Stine Goya/Weekday kjole, Camilla Skovgaard støvletter og en te-kop. Ja, en te-kop. Prøv at google Gaga og te-kop. I´m not kidding ya! 
Og så selvfølgelig ualmindelig store mængder make up.

Men hvad siger I? Hvilken frisure skal jeg kaste mig ud i?

Og til slut; min næste indlæg er indlæg #1000 og det betyder konkurrence, og det kunne godt tænkes at der var noget Gaga relateret i den.
Stay tuned!

On Friday I´m going to the Lady Gaga releaseparty and I obviously have to dress up.
These 3 hairdos are potential for Friday, but which one should I choose?
Let me know what you think!

4 kommentarer:

  1. Pink, siger jeg. Kunne da godt tænke mig at se dig i det outfit, Betina:-)

    SvarSlet
  2. Hahaha jeg lover at der kommer et billede op i fuld krigsmaling og outfit!

    SvarSlet
  3. Synes den med dåserne kunne være mest cool.
    Det pinke hår minder mig lidt mere om Nicki Minaj, fordi hun altid går i de der voldsomme parykker :-)

    SvarSlet
  4. Den pink! Helt klart! Du bliver laber :)

    SvarSlet