tirsdag den 3. maj 2011

Kissy kissy kissy






I weekenden kom der også en festlig læbestift med hjem. Farven er en smule koral, en smule pink, og ret fin og sommerlig. Jeg kunne ikke rigtig få taget et ordentlig billede af den live, så I må google jer til det eller tage mig på ordet. 
Anyway, farven hedder Gènial, serien er Rouge Allure, og den er naturligvis fra moderskibet.
Elsker den lille gadgeteffekt Rouge Allure serien har, hvor selve læbestiften forsvinder inde i hylstret, man trykker på guldenden, og vupti! Læbestiften popper ud!
Smart! 

I bought this wonderful lipstick from Rouge Allure, Chanel, called Gènial. It´s a cross between coral and pink and really pretty and summery.

2 kommentarer:

  1. Nøøøj hvor ser den fin ud, jeg ved ikke rigtig om den farve er god til mig, men jeg er altså nødt til at prøve!!!

    SvarSlet
  2. Den ser virkelig flot ud! Vi vil se den på :)

    SvarSlet