torsdag den 26. maj 2011

Endnu en blog anbefaling






OK, med hænderne i vejret: hvor mange kan godt lide kager? Hvor mange kan godt lide is?
Hvor mange kan godt lide chokoladetrøfler?
Hvor mange hader kalorierne?

Jeg kan selv sidde med hænderne i vejret til det hele, især det sidste.
Jeg prøver hele tiden at komme af med den søde tand, og håber derved at den tager nogle kilo med, men det svært. Pokkers svært.
Så en dag da jeg sad og hoppede fra madblog til madblog havnede jeg pludselig hos en pige der hedder Katie. Hun bor i Texas, ligner Kate Middelton og hun elsker chokolade.
På den sunde måde.
Hvordan kan det lade sig gøre? Jamen hun er simplethen noget af det mest opfindsomme der findes. De fleste af hendes opskrifter er inspireret af raw fænoment, men ikke kun, og hun bruger kun lutter sunde alternativer , hvor man normalt ville finde smør, fløde og alt det andet vi elsker at hade.
Hendes blog hedder Chocolate Covered Katie og den kan varmt anbefales.
Jeg skal i hvert fald hjem og afprøve opskrifter.
Billederne er alle hendes kreationer.

I have a very big sweet tooth but hate the calories, therefore I was ecstatic when I discovered this foodblog called Chocolate Covered Katie.
Healthy but delicious alternatives to cakes, ice creams and chocolate truffles.

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare lækkert ud!

    SvarSlet
  2. Det ser lækker ud! Når jeg nu ikke må spise alle de søde sager, så kan jeg i hvert fald se på billeder!!! :D

    SvarSlet