lørdag den 21. maj 2011

Just call me Gaga...















Så er der dømt billedspam! 
I går stod den som sagt på Lady Gaga releaseparty på The Lot/Cici Gaga. 
Og jeg gik all in! Det pinke hår og coladåserne blev droppet til fordel for en yderst flatterende neongul nuance i halvdelen af mit eget hår, der forinden havde fået en ordentlig omgang toupering og krøller. 
Tro på at det var et helvede at få redt ud da jeg kom hjem. 
Kjolen var fra Stine Goya/Weekday og støvletterne Camilla Skovgaard. 
Bæltet var en gammel sag fra H&M. 
Og så en ordentlig røvfuld eyeliner! Læbestiften er fra Mac og farven hedder Lustering.

Nå, men så til fest! 
Vi startede med middag i teltet udenfor Galleri K, hvor vi lyttede til albummet (jeg havde dog hørt det en halv million gange inde) og fik lækker mad bestående af fjordrejer, asparges, et pocheret æg og hollandaise sauce, efterfulgt af perlehøne med sød kartoffel, grillede grønsager og en peberfrugtsauce.
Gæsterne var alle specielt inviterede så udover kollegaer var der mediefolk, make up artister, modefolk og 
et par celebrities (Medina bl.a.).
Stedet var pyntet op med masser af plakater, malede grisehoveder, fotovæg og masser af slagterstemning. 
Desværre var der ikke så mange der havde taget dresscoden til sig, så hvor man ellers troede at et ville være de "almindeligt" festklædte der ville stå ud, så var det omvendt. 
Men jeg workede mit Gaga look til det yderste, og lavede så snigeren ved et-tiden med min goodiebag under armen. 
Så var jeg all gagaet out!

Men sjovt var det, elsker fester hvor man kan klæde sig lidt ud. 

Yesterday was the day of the Lady Gaga releaseparty where I went all out with neon yellow hair and a hell of a lot of make up. So much fun and a great night.

3 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare som om det har været en fed fest. Og du ser da bare super cool og Gaga ud. Tak for at vi måtte se ditoutfit:-)

    SvarSlet
  2. Ved ikke hvor vild festen blev, jeg var hjemme kl. 00.45 :) Men det var sjovt at klæde sig ud og mange tak!
    Overvejer stadig det med outfit billeder, stor beslutning :)

    SvarSlet