søndag den 1. maj 2011

The royal party










Normalt blogger jeg ikke om mit privatliv, dog kun med enkelte undtagelser, og vores middagsselskab i går var netop en af disse. Temaet var britisk, royal og med et lille snert af bryllup. 
Invitationen til festen var sendt pr post, så det var klart hvad temaet var, og dresscoden var royal. 
Og der blev gået all in! Smoking, hatte, hjemmelavede elefantordner, og vi har dækket op med rød løber, velourgardiner, quiz, kroner til mændene og diademer til damerne. Jeg havde lavet menukort, lånt sølvtøj og kandelabre af min mor, og havde sørget for Union Jack og blomsterarrangement. 
Menuen var også gennemført britisk med agurkesandwiches og Pimm´s som appetizers, grønærtesuppe med peberodscreme og bacon til forret, Beef Wellington til hovedret og hjemmelavet bryllupskage med hele pivtøjet. Og fyi så er fondant og jeg ikke gode venner. 
Men den var en helt vildt sjov aften! 
Og hold op hvor er jeg busted i dag... Men lige om lidt står den på burger. 

Yesterday we hosted a dinnerparty with a roya, British theme with a touch of wedding.
Everybody embraced the theme and went for it.
It was a really fun night.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar