lørdag den 28. maj 2011

Af ren og skær nødvendighed



 
Og så til et køb der var ren og skær nødvendigt og meget (!!!) længe udsat. 
Jeg har købt mig et par nye løbesko. 
Jeg indså at det nok var ved at være long overdue, da jeg efter en løbetur brugte 3 dage på at gå rundt som haltefanden pga ondt i hoften. Og da jeg så fik kigget lidt ekstra på dem, kunne jeg godt se, det indkøbet ikke kunne trækkes længere. Jeg træder åbenbart rimelig skævt! 
Så et smut i Stadium, en løbetest og så fandt jeg ud af at jeg har middel pronation på mine fødder.
 
Huh?! 
 
Anyway jeg fik en forklaring og begyndte så at kigge på lidt forskellige sko. Jeg forelskede mig så i de her Nike Lunarswift+, som selvfølgelig ikke var jeg i min størrelse i den farve jeg ville have. 
Ja, jeg er også forfængelig når det kommer til løbesko. Dog fratager jeg mig alt ansvar for valget af de gamle. Kan de blive mere konservative?! 
Heldigvis var de at finde på Nikes hjemmeside, som om 2-5 dage, kan man se neonlynet tonse rundt på Vesterbro og omegn forment lig meget langsomt tempo og lettere gasblå i hovedet. 
Men med nye sko på!

I have bought something else. A new pair of running shoes which are way overdue and very neccesary. 
They are from Nike and called Lunarswift +.
And they are neoncoloured!
My old ones are pretty battered now and should have been replaced long ago.

4 kommentarer:

  1. Du er ikke den eneste med skæve fødder og dårlige løbesko. Desværre har jeg vundet nogle for et år siden, og jeg nægter at smide dem ud inden de er brugt op :)

    SvarSlet
  2. Synes de er virkelig seje....det er altså en udfordring at finde nogle der præcis passer til ens fødder nogengange...

    SvarSlet
  3. De er så fede! Jeg har lige købt Lunareclipse så måske vi ses på Vesterbro / Valby? Vi kan kende hinanden på skoene ;o)

    SvarSlet
  4. Taaak!

    Liv; nej man bliver lidt stædig med sådan nogle, fordi det er sådan noget kedeligt noget at skulle købe.
    Malsen; ja, jeg håber virkelig også at jeg har ramt plet. De virker i hvert fald rigtig gode, men man ved det jo ikke rigtig før man har været ude og løbe.
    Hanne; jeg skal nok vinke! :)

    SvarSlet