torsdag den 5. maj 2011

Hammertime!


Yes, i går var der dømt hammertime. Thors hammer for at være præcis.
For der var gemalen og jeg nemlig inde og se Thor. Og nej, jeg var ikke presset eller tvunget på nogen måde. Egen fri vilje. Jeg kan sgu godt lide en god superhelteactionfilm.
Nå men tilbage til filmen, for den var satme sej! Virkelig flotte effeketer, rigtig god historie (det er Kenneth Branagh der har instrueret, han er kendt for en masse Shakespeare bl.a. Hamlet og ikke mindst som Glitterik Smørhår i Harry Potter), fantastiske skuespillere (Natalie Portman, Anthony Hopkins, Stellan Skarsgaard, Rene Russo og en masse jeg ikke kendte) og god humor. Jeg var virkelig godt underholdt, og hele vejen hjem fra Imperial, gik vi og talte om scener og citerede karaktererne.
Det plejer at vidne om en god film der har fanget, når man gør det. 
Og ladies, Thor gør det ok... ;0)
Så den får 5 points fra mig!

Last night the dude and I went to see Thor The Movie and it was excellent. Fantastic effects, great storyline, the best actors and loads of humour. 
I was highly entertained and recommend it to everyone who enjoys a good superheroactionmovie. 

3 kommentarer:

  1. Den vil jeg da tage sønnen med ind at se:-)

    SvarSlet
  2. Han bliver helt sikkert begejstret for der er spandevis af action. :)

    SvarSlet
  3. Tak for en fin anmeldelse. Jeg skal også ind og se den! Lige noget for mig.
    Og Stellan Skarsgaard - ikke dårligt siger jeg bare :)

    SvarSlet